logo
Tilaa taksi Taksinumerot Taksihinnat Taksin ennakkotilaus Taksi tekstiviestillä Tilataksi Invataksi Sote-taksi Lentokenttätaksi Taksiasemat Kela-taksi Kela-taksi Uusimaa Kela-taksi Kanta-Häme Kela-taksi Varsinais-Suomi Kela-taksi Pirkanmaa Kela-taksi Satakunta Kela-taksi Keski-Suomi Kela-taksi Pohjois-Savo Kela-taksi Lappi Kela-taksi terveydenhuolto Kela-autot Tietosuoja – Kelan korvaamat taksikuljetukset Taksi Helsinki -sovellus Palvelut Edustustaksi Ekotaksi Premium-taksipalvelu Kanta-asiakasohjelma Seniorit Taksi Helsinki Sightseeing Lasten turvaistuin Yrityksille Internet booker Taksi Helsinki -maksukortti Taxi Butler Tilapäiset taksiasemat Yrityslaskutusasiakkuus Pakettikuljetus Yritysreferenssit Taksi Helsinki Oy Asiakaspalaute Yritysesittely Yhteystiedot Avoimet työpaikat Osakkeenomistajat Taksitarkastaja Taksinkuljettajan koulutus Ajankohtaista Medialle Autoilija- ja kuljettajapalvelut Tietosuojaselosteet
fi Svenska English
Suomi Svenska English

Taksi Helsingin tilausvälitysjärjestelmä uudistuu tiistaina 22.10.

Taksi Helsingin uusi pääkaupunkiseudun tilausvälitysjärjestelmä otetaan käyttöön tiistaina 22.lokakuuta 2024 kello 10.00. Samassa yhteydessä uudistuu myös suosittu Taksi Helsinki -sovellus. Uudistuneen järjestelmän myötä Taksi Helsinki voi tarjota asiakkaille entistäkin sujuvampaa ja luotettavampaa palvelua.

Taksi Helsingille on tärkeää, että asiakkaat voivat matkustaa Taksi Helsingin kyydissä turvallisesti ja luotettavasti. Palvelulupauksen mukaisesti Taksi Helsingin taksit vievät aina perille, täsmällisesti ja joustavasti. Jotta asiakkaille voidaan tarjota korkea palvelutaso myös jatkossa, palveluiden laadunvalvontaan ja kehittämiseen panostetaan jatkuvasti. Järjestelmäuudistuksella parannetaan palveluiden tehokkuutta ja luotettavuutta.

Järjestelmäuudistuksen tavoitteena on varmistaa, että Taksi Helsinki pystyy vastaamaan kasvaviin liiketoimintatarpeisiin sekä tarjoamaan entistä laadukkaampaa ja sujuvampaa palvelua.

– Pääkaupunkiseudun välityksen järjestelmäuudistuksemme tuo merkittäviä parannuksia niin tehokkuuteen kuin asiakaskokemukseen. Uusi järjestelmä optimoi ajoneuvojen ja kuljettajien hallinnan, mikä tarkoittaa parempaa kyytien saatavuutta ja lyhyempiä odotusaikoja. Tämä tehostaminen näkyy konkreettisesti päivittäisessä palvelussamme, toteaa Taksi Helsingin toimitusjohtaja Juha Pentikäinen.

– Myös turvallisuus on keskiössä. Uusi järjestelmä tuo mukanaan päivityksiä, jotka parantavat sekä kuljettajiemme että matkustajiemme turvallisuutta, mikä on meille ehdoton prioriteetti. Lisäksi uudistus tukee kestävää kehitystä, sillä voimme entistä paremmin optimoida ajoneuvojen reitit ja vähentää päästöjä. Tämä on tärkeä askel kohti ympäristöystävällisempää toimintaa, Juha Pentikäinen jatkaa.

Uusi Taksi Helsinki -sovellus

Taksi Helsinki -sovellus uudistuu osana järjestelmämuutosta. Taksi Helsinki -sovellusasiakkaiden tulee päivittää uusi Taksi Helsinki -sovellus ja rekisteröityä uudeksi asiakkaaksi. Näin varmistetaan, että kaikki toimii sujuvasti heti alusta alkaen. Tulevista muutoksista ja toimenpidetarpeista tiedotetaan sovellusasiakkaita suoraan sovelluksen kautta sekä sähköpostitse.

Tilauspalvelumme puhelinpalvelumme palvelee normaalisti järjestelmämuutoksesta huolimatta

Kaikki Taksi Helsingin muut tilauspalvelut jatkuvat normaalisti uuden järjestelmän käyttöönotosta huolimatta. Tarkoitus on, että käyttöönotto tapahtuu ilman katkoja ja häiriöitä välityksessämme, mutta varautumissuunnitelma kiperien tilanteiden varalle on tehty.

Kiitämme asiakkaitamme ja yhteistyöyrityksiä ymmärryksestä ja tuesta järjestelmäpäivityksen aikana. Kiitos, että olette mukana matkallamme kohti parempaa palvelua!

Lisätiedot:
Juha Pentikäinen, toimitusjohtaja, Taksi Helsinki Oy, juha.pentikainen@taksihelsinki.fi,
puh. +358 40 865 0988