Ohjeet Kelan internet-tilaukseen
Tunnistautuminen
Aloita tunnistautuminen syöttämällä puhelinnumerosi. Paina ”Jatka vahvistukseen”-painiketta. Saat puhelimeesi vahvistuskoodin tekstiviestinä. Syötä nelinumeroinen koodi ja paina ”Vahvista puhelinnumeroni”-painiketta.
Mikäli olet kirjautunut ulos, voit tunnistautua uudelleen puhelinnumeron ja siihen lähetettävän tekstiviestikoodin avulla. Syötä siis puhelinnumerosi ja saat antamaasi numeroon uuden rekisteröintikoodin. Syötä koodi sille varattuun paikkaan ja pääset kirjautumaan uudelleen sisään.
Asiakkaan tiedot
Asiakastietosi löydät painamalla ”Omat tiedot”-painiketta sivun oikeasta ylälaidasta. Sivulta voit tarkastella järjestelmään tallennettuja omia tietoja.
Virheellisten tietojen korjaaminen
Mikäli asiakastiedoissasi on virheitä, haluat korjata niitä tai lisätä tietoja, ole yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla numeroon 0800 98 821.
Internet-tilauslomakkeella tilaaminen
Kun olet kirjautunut, ajoneuvo ja lisätarpeet tulevat tilaukseen asiakasprofiilisi mukaisesti esitäytettyinä .
Aloita tilaaminen painamalla ”Tilaa kyyti”-painiketta.
Syötä lähtö ja kohdeosoite, lähtöaika tai saapumisaika sekä muut
lisätiedot tilaukseen.
Lopuksi paina ”Vahvista tilaus”-painiketta.
Kun tilaus on vahvistettu, näkymässä näkyy matkan tilausnumero sekä auton kupunumero.
Muuta huomioitavaa tilauksesta
Tilaus on tehtävä viimeistään kaksi (2) tuntia ennen toivottua matkan ajankohtaa.
Mikäli tarvitset kiireellisesti Kela-taksin, tee tilaus soittamalla numeroon 0800 98 821.
Omat tilaukset
Omat tilauksesi löydät klikkaamalla ”Tilauksesi”- painiketta etusivulta. Sivulle on listattu ennakkotilaukset sekä kaikki päättyneet tilaukset.
Ongelmat lomakkeen kanssa
Internet-tilauslomakkeen ongelmiin saat apua
- sähköpostitse osoitteessa kelakanta-hame@taksihelsinki.fi
- palautelomakkeella
- soittamalla numeroon 0800 98 82.