Taksi Helsinki aloittaa taksikyytien välittämisen Tampereella

Tiedote 15.10.2020

Tampereen seudulla saa torstaista 15.10.2020 alkaen tilattua taksin Valopilkku-sovelluksen lisäksi Taksi Helsingin palvelunumerosta 0100 0700, sekä Taksi Helsinki- ja 0100 0700 -sovelluksella. Taksipalvelun alueella tuottaa Taksi Helsingin yhteistyökumppani Tatsilla.

Loppukesästä solmitun Taksi Helsingin ja Tatsillan yhteistyösopimuksen myötä Taksi Helsinki aloittaa taksikyytien välittämisen Tatsillan takseille Tampereella ja sen lähialueilla torstaina 15.10.2020. Taksin voi tilata Valopilkku-sovelluksen lisäksi numerosta 0100 0700, sekä Taksi Helsinki- ja 0100 0700 -tilaussovelluksilla. Tampereen alueen yritysasiakkaiden taksitilauksiin on tarjolla digitaalisia taksintilauspalveluita, kuten Taxi Butler sekä Internet Booker.

- Olemme hyvin tyytyväisiä päästessämme välittämään taksikyytejä myös Tampereen seudun asiakkaille. Tahtotilamme on palvella asiakkaita koko Suomessa vuoden 2021 loppuun mennessä ja laajentumissuunnitelmamme onkin edennyt toivotun mukaisesti. Tampereen myötä palvelumme piirissä on jo noin 63% suomalaisista, kertoo Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen.

- Taksimme ovat valmiina ja kuljettajamme innokkaina palvelemaan asiakkaita. Meillä kaikilla on jo vuosien kokemus taksiautoilusta ja tunnemme Tampereen alueen kuin omat taskumme. Meillä asiakas saa Tampereen alueen parasta palvelua, sanoo Tatsillan toimitusjohtaja Janne Välimaa.

Tatsillan toiminta-alue käsittää Tampereen ja sen lähikunnat Kangasalan, Ylöjärven, Lempäälän, Pirkkalan sekä Nokian. Kalustoa on noin 60 kappaletta aina henkilöautoista tila-autoihin.

Jari Kantonen, toimitusjohtaja, Taksi Helsinki Oy, jari.kantonen@taksihelsinki.fi, puh. +358 40 543 1438,
Janne Välimaa, toimitusjohtaja, Tatsilla Oy, janne.valimaa@tatsilla.fi, puh. +358 400 314 373

Taksi Helsinki Oy on Suomen suurin taksien tilausvälitysyhtiö. Tarjoamme taksipalveluita joka päivä, kaikkina vuorokaudenaikoina koko pääkaupunkiseudulla sekä lisäksi Kanta-Hämeessä, Lahdessa, Tampereella, Etelä- ja Pohjois-Savossa, Kainuussa, Varsinais-Suomessa, Satakunnassa, Seinäjoella, Itä-Uudellamaalla sekä Kittilän alueella. Tärkein tehtävämme on varmistaa asiakkaillemme taksipalveluiden laatu, turvallisuus ja saatavuus. Nopeus ja helppous tarkoittavat sinulle sopivinta tilaustapaa, luotettavuus ja laatu varmuutta kaikissa henkilökuljetuksissa. Aktiivisella laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä takaamme korkean palvelutason myös tulevaisuudessa. Välitysyhtiöömme kuuluu pääkaupunkiseudulla 1300 taksia, valtakunnallisesti yhteensä yli 2000 taksia. Yritys on perustettu vuonna 1989 ja sen omistavat yli 1000 helsinkiläistä taksiautoilijaa sekä Helsingin Taksiautoilijat ry.

Tatsilla Oy
Tatsilla palvelee asiakkaitaan ympäri vuorokauden tarjotakseen parasta mahdollista taksipalvelua. Tatsilla on Tampereen talousalueella pitkään toimineiden taksiyrittäjien yhdessä perustama kyytipalvelu. Vahvuutemme on kokemuksessa, jonka tuomalla varmuudella voimme luvata aina ensiluokkaista laatua. Olemme tinkimättömästi asiakkaan edun asialla, haluamme kehittyä yrityksenä sekä kehittää taksialaa. Pääasiallinen toiminta-alue on Tampere ja sen lähikunnat Kangasala, Ylöjärvi, Lempäälä, Pirkkala ja Nokia.