Taksi Helsinki ja Korisliiga solmivat markkinointiyhteistyön – Korisliigan kuukauden pelaaja on jatkossa Kuukauden Valopilkku

Korisliigan ja Taksi Helsingin solmiman markkinointiyhteistyön myötä Korisliigan kuukauden pelaaja on jatkossa Kuukauden Valopilkku. Valopilkku on Taksi Helsingin omistama taksintilaussovellus, millä kuluttajat voivat tilata taksin vuorokauden ympäri, lähes koko maassa.

Suomen suurin taksien tilausvälitysyhtiö Taksi Helsinki ja suomalaisen koripalloilun kotimainen huippusarja Korisliiga ovat tehneet sopimuksen markkinointiyhteistyöstä käynnissä olevalla kaudella.

Markkinointiyhteistyön myötä Korisliigan kuukauden pelaaja on jatkossa Kuukauden Valopilkku.

- Koripallo on yksi suomalaisten sydänlajeista ja meistä on mahtavaa, että Valopilkku -taksintilaussovellus on päässyt osaksi sitä. Kuukauden pelaajan nimeäminen Kuukauden Valopilkuksi on myös symbolinen teko. Kuukauden Valopilkku edustaa pelaajaa joka tuo peliin, joukkueeseen tai lajiin jotain erittäin hyvää ja huomioitavaa. Siksi palkinnon nimen vaihtaminen Kuukauden Valopilkuksi sopii tähän todella hyvin, kommentoi Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen.

Kuukauden Valopilkuksi valittu pelaaja saa palkinnoksi kuukauden taksimatkat.

Suomen Koripalloliiton kilpailujohtaja Tom Westerholm iloitsee uutta sopimusta.

- Kuten kaikki tiedämme, poikkeustilanne vaatii äärimmäisiä ponnisteluja. Urheilun myyminen on tällä hetkellä suhteellisen haastavaa, joten uusi sopimus osoittaa hienoa sitoutumista uudelta yhteistyökumppanilta. Korisliigan sosiaalisen median kanavien ilme on noussut viime vuosina kansainväliselle tasolle, joten tällaista tuotetta on ilo myydä, Westerholm avaa.

Sopimus on mallillaan yksivuotinen ja se kattaa kuluvan Korisliiga-kauden. Ensimmäinen Kuukauden Valopilkku (marraskuu) julkaistaan torstaina 3.12.

Taksi Helsinki Oy on Suomen suurin taksien tilausvälitysyhtiö. Tarjoamme taksipalveluita joka päivä, kaikkina vuorokaudenaikoina koko pääkaupunkiseudulla sekä lisäksi Kanta-Hämeessä, Lahdessa, Tampereella, Pohjois- ja Etelä-Savossa, Kainuussa, Varsinais-Suomessa, Satakunnassa, Seinäjoella, Itä-Uudellamaalla sekä Kittilän alueella. Tärkein tehtävämme on varmistaa asiakkaillemme taksipalveluiden laatu, turvallisuus ja saatavuus. Aktiivisella laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä takaamme korkean palvelutason myös tulevaisuudessa. Välitysyhtiöömme kuuluu pääkaupunkiseudulla 1300 taksia, valtakunnallisesti yhteensä yli 2000 taksia. Yritys on perustettu vuonna 1989 ja sen omistavat yli 1000 helsinkiläistä taksiautoilijaa sekä Helsingin Taksiautoilijat ry.