Taksi Helsinki ja Taksi Länsi-Suomi laajentavat palvelualuettaan – nyt taksin saa numerosta 0100 0700 myös Seinäjoella

Taksi Helsingin yhteistyökumppani Taksi Länsi-Suomi laajentaa toimintaansa Varsinais-Suomen ja Satakunnan lisäksi nyt myös Seinäjoelle. Heinäkuun 22.päivästä alkaen asiakkaat voivat tilata Seinäjoen alueella taksin numerosta 0100 0700 tai Taksi Helsinki-, 0100 0700- sekä Valopilkku-taksintilaussovelluksella.

Taksi Helsingin ja Taksi Länsi-Suomen vuonna 2019 alkanut yhteistyö laajenee jatkossa kattamaan myös Seinäjoen alueen. Taksitilaukset voi 22.7. alkaen tehdä Seinäjoella numerosta 0100 0700 sekä Taksi Helsinki-, Valopilkku ja 0100 0700 -taksintilaussovelluksilla. Laajentuminen tulee helpottamaan myös Seinäjoen alueen yrityksiä, sillä jatkossa heille on tarjolla helppoja digitaalisia vaihtoehtoja taksintilauksiin, sekä joustavia ja monipuolisia laskutusmahdollisuuksia.

- Halusimme laajentaa palveluamme myös Seinäjoelle ja tarjota alueen asiakkaille entistä paremmat tilauskanavat. Laajeneminen on meille hieno mahdollisuus kasvattaa toimintaamme ja kehittää palvelujamme entisestään. Yhteistyömme Taksi Helsingin kanssa mahdollistaa paremmat teknologiset ratkaisut, jotka tulevat helpottamaan myös Seinäjoen alueen yritysten taksintilauksia, kertoo Taksi Länsi-Suomen toimitusjohtaja Teppo Kaunela.

- Taksi Länsi-Suomen laajentuminen edelleen Seinäjoen alueelle on erinomainen asia ja tukee näin entisestään Taksi Helsingin valtakunnallista palveluntarjontaa. Olemme myös tyytyväisiä saadessamme tarjota Seinäjoen alueen asiakkaille eri tilanteisiin mukautuvia taksin tilausratkaisuja, kertoo Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen.

Taksi Länsi-Suomen toiminta-alue käsittää Auran, Euran, Eurajoen, Huittisen, Kaarinan, Kankaanpään, Karvian, Kokemäen, Koski Tl:n, Laitilan, Liedon, Loimaan, Maskun, Merikarvian, Mynämäen, Naantalin, Nousiaisen, Paimion, Paraisen, Porin, Pöytyän, Raision, Rauman, Salon, Someron, Säkylän, Turun, Ulvilan, Uusikaupungin ja nyt myös Seinäjoen.

Jari Kantonen, toimitusjohtaja, Taksi Helsinki Oy, jari.kantonen@taksihelsinki.fi, puh. +358 40 543 1438

Teppo Kaunela, toimitusjohtaja, Taksi Länsi-Suomi, teppo.kaunela@taksilansisuomi.fi, puh. +358 44 988 3902

Taksi Helsinki Oy on Suomen suurin taksien tilausvälitysyhtiö. Tarjoamme taksipalveluita joka päivä, kaikkina vuorokaudenaikoina koko pääkaupunkiseudulla sekä lisäksi Kanta-Hämeessä, Pohjois-Savossa, Kainuussa, Länsi-Suomessa, Itä-Uudellamaalla sekä Kittilän alueella. Tärkein tehtävämme on varmistaa asiakkaillemme taksipalveluiden laatu, turvallisuus ja saatavuus. Nopeus ja helppous tarkoittavat sinulle sopivinta tilaustapaa, luotettavuus ja laatu varmuutta kaikissa henkilökuljetuksissa. Aktiivisella laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä takaamme korkean palvelutason myös tulevaisuudessa. Välitysyhtiöömme kuuluu pääkaupunkiseudulla 1300 taksia, valtakunnallisesti yhteensä liki 2000 taksia. Yritys on perustettu vuonna 1989 ja sen omistavat yli 1000 helsinkiläistä taksiautoilijaa sekä Helsingin Taksiautoilijat ry.

Taksi Länsi-Suomi yrityksenä
Taksi Länsi-Suomi on noin 230 jäsenautoilijan ja noin 300 taksin toimija Satakunnan ja Varsinais-Suomen sekä nyt myös Seinäjoen alueilla. Taksi Länsi-Suomen tarkoituksena on varmistaa luotettavien ja turvallisten taksipalveluiden saatavuus toiminta-alueellaan myös harvaan asutuilla seuduilla. Olennaisena osana tämän tavoitteen saavuttamisessa on yhteistyö Taksi Helsingin kanssa.