Sähköpostiosoitteemme ovat muodossa etunimi.sukunimi(at)taksihelsinki.fi
Toimitilamme sijaitsevat Itä-Pasilassa Lime Parkin toimistotalossa, osoitteessa Ratamestarinkatu 7 B.
Laskutustiedot:
Y-tunnus 0838031-9
IBAN/OVT 003708380319
Operaattori Maventa (003721291126)
Yksityisasiakkaat
Soita numeroon 0100 0700 (2,90 € + 25 snt /10 s + pvm/mpm)
Meille voit antaa palautetta:
- sähköpostitse osoitteeseen palaute(at)taksihelsinki.fi
- puhelimitse ma – to klo 9 – 11 puh. (09) 8770 2470 (pvm)
- Taksi Helsinki -sovelluksella tai
- asiakaspalautelomakkeella.
Puh. (09) 8770 2400 (arkisin klo 8 – 12)
maksuliikenne(at)taksihelsinki.fi
Yritysasiakkaat
Myynti ja markkinointi
- Suvi Viitala, Head of Sales and Marketing, puh. 050 566 9608 (markkinointi)
- Tania Mutikainen, asiakkuuspäällikkö, puh. 040 353 4393 (pääkaupunkiseudun yritysmyynti)
myynti(at)taksihelsinki.fi
Julkiset palvelut
- Minna Westerberg, asiakkuuspäällikkö, puh. 040 480 6656
puh. 050 300 2026
kortti.tilaus(at)taksihelsinki.fi
- tilaukset
- lisätilaukset
- muutokset
- katoamisilmoitukset.
puh. (09) 8770 2400 (arkisin klo 8 – 12)
maksuliikenne(at)taksihelsinki.fi
Autoilijat ja kuljettajat
Käyntipalvelut
Palvelupiste ja taksitarkastaja palvelevat Itä-Pasilassa Lime Parkin toimistotalossa, osoitteessa Ratamestarinkatu 7 B.
Avoinna
- maanantai – tiistai klo 9 – 12
- keskiviikko – torstai klo 12 – 15
- pe palveluaika tulee sopia erikseen puhelimitse.
Puhelinpalvelu/ Palvelupiste
Puh. (09) 8770 24 33
- maanantai-torstai klo 9-15
Puhelinpalvelu/ Taksitarkastaja
Puh. (09) 8770 2424
- ma-ti klo 13:00 -14:00
- ke-to klo 9:00 – 10:00.
palaute(at)taksihelsinki.fi
Esim.
- epäonnistuneet kyytitapahtumat
- palvelukeskuksen toimintaan liittyvät palautteet
- Taksi Helsinki -sovellukseen liittyvät huomiot tai ongelmat
- MegTax Extranet -ongelmat.
Em. sähköpostiin lähetetty palaute toimitetaan eteenpäin organisaatiossa sille henkilölle/tiimille, jonka vastuualuetta aihe koskee. Näin pääsemme puuttumaan palautteen aiheeseen/mahdolliseen ongelmaan kaikista nopeimmin. Kun palautteet tulevat yhteen paikkaan, pystymme myös kootusti mittaamaan palautteiden määrää sekä niiden aihealueita.
puh. (09) 8770 2400 (arkisin klo 8 – 12)
maksuliikenne(at)taksihelsinki.fi
Esim.
- epäonnistuneet yhtiölaskutukset
- MPK-kyytien puuttuminen
- taksikorttien maksutapahtumien käsin kirjaus
autoilijapalvelut(at)taksihelsinki.fi
Hävinneen tai rikkoontuneen kuljettajakortin tilalle saat hankittua uuden kortin Taksi Helsingin palvelupisteeltä.
Mikäli olet uusi kuljettaja, etkä ole vielä käynyt Taksi Helsingin kuljettajakoulutusta, lue lisää koulutuksesta täältä.
Taksi Helsingin palvelupiste palvelee Itä-Pasilassa Lime Parkin toimistotalossa, osoitteessa Ratamestarinkatu 7 B.
Aukioloajat:
- maanantaisin klo 9 – 12
- keskiviikkoisin klo 12 – 15
- pe palveluaika tulee sopia erikseen puhelimitse, p. 09 8770 24 33
koulutus(at)taksihelsinki.fi
autoilijapalvelut(at)taksihelsinki.fi
Puh. 09 8770 24 33
- maanantai-torstai klo 9-15
Esim.
- autoteippaukset
- laiteongelmat
- laatuasiat
- auton muutokset
- varakortit.
- MegTax megtax(at)taksihelsinki.fi
- Cabman cabman(at)taksihelsinki.fi