logo
Tilaa taksi Taksinumerot Taksihinnat Taksin ennakkotilaus Taksi tekstiviestillä Tilataksi Invataksi Sote-taksi Lentokenttätaksi Taksiasemat Kela-taksi Kela-taksi Uusimaa Kela-taksi Kanta-Häme Kela-taksi Varsinais-Suomi Kela-taksi Pirkanmaa Kela-taksi Satakunta Kela-taksi Keski-Suomi Kela-taksi Pohjois-Savo Kela-taksi Lappi Kela-taksi terveydenhuolto Kela-autot Tietosuoja – Kelan korvaamat taksikuljetukset Taksi Helsinki -sovellus Palvelut Edustustaksi Ekotaksi Premium-taksipalvelu Kanta-asiakasohjelma Seniorit Taksi Helsinki Sightseeing Lasten turvaistuin Yrityksille Internet booker Taksi Helsinki -maksukortti Taxi Butler Tilapäiset taksiasemat Yrityslaskutusasiakkuus Pakettikuljetus Yritysreferenssit Taksi Helsinki Oy Asiakaspalaute Yritysesittely Yhteystiedot Avoimet työpaikat Osakkeenomistajat Taksitarkastaja Taksinkuljettajan koulutus Ajankohtaista Medialle Autoilija- ja kuljettajapalvelut Tietosuojaselosteet
fi Svenska English
Suomi Svenska English

Kuukauden palvelukeskustyöntekijä

Kuukauden palvelukeskustyöntekijä Krista Kumpulainen

Onnistumisen tunne syntyy uusien asioiden oppimisesta

Kerro lyhyesti itsestäsi ja miten päädyit alalle?

Nimeni on Krista Kumpulainen ja olen kotoisin Kuopiosta, mutta nykyään asun Lauttasaaressa.

Hieman huvittuneena muistelen, kuinka tulin Taksi Helsingin asiakaspalveluun 11 vuotta sitten miettimään, mitä haluan tehdä isona – tällä tiellä olen edelleen.

Taksi Helsingillä parasta on luotettava ja laadukas brändi sekä kivat työkaverit, jotka ovat varmasti osaltaan vaikuttaneet siihen, että olen viihtynyt Taksi Helsingillä asiakaspalvelutehtävissä.

Monista työkavereista on tullut hyviä ystäviä, joiden kanssa tulee vietettyä myös vapaa-aikaa.  

Mikä on parasta työssäsi?

Onnistumisen tunne syntyy uusien asioiden oppimisesta ja kehittymisen ilosta!

Työssäni on parasta monipuolisuus ja vaihtelevat työtehtävät – yksikään puhelu ei ole samanlainen ja työni parhaita puolia on jatkuva uuden oppiminen.

Taksi Helsingin palvelukeskus palvelee asiakkaita vuorokauden ympäri. Pääsen vaikuttamaan mukavasti omiin työvuoroihini ja teen pääsääntöisesti yövuoroa, joka sopii parhaiten rytmiini.

Mitä vinkkejä haluaisit antaa alalle haluaville?

Itse koen vahvaa ammattiylpeyttä työstäni Taksi Helsingin asiakaspalvelussa – meillä on hyvä porukka ja tekemisen meininki. Uusille alalle tulijoille ihan ykkösvinkkinä voin kertoa, että asiakaspalvelussa pärjää rohkeudella ja periksiantamattomalla asenteella.

”Niin ja pitää olla myös rautaiset lehmänhermot vaihtelevissa asiakaspalvelutilanteissa”, Krista sanoo hymyillen.

Taksi Helsinki Oy:n palvelukeskus

Taksi Helsinki Oy:n palvelukeskus palvelee 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Välitämme taksipalveluja koko pääkaupunkiseudun alueella. Lisäksi välitämme julkisen sektorin tarjoamia SOTE-kyytejä Soiten ja Eksoten alueella sekä Kela-kyytejä Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Varsinais-Suomen, Pirkanmaan, Satakunnan, Keski-Suomen, Pohjois-Savon ja Lapin maakunnissa. 

Palvelukeskuksemme tavoitteena on palvella asiakkaita nopeasti ja ystävällisesti, varmistaen samalla, että taksitilaus tehdään riittävillä tiedoilla oikeaan osoitteeseen.

Taksi Helsinki Oy:n palvelukeskuksessa työskentelee tällä hetkellä liki 60 asiakaspalvelijaa. Osa asiakaspalvelijoista työskentelee Taksi Helsingin vakituisina työntekijöinä ja osa henkilöstövuokrausyritysten kautta koko- tai osa-aikaisina tuntityöntekijöinä.

Haluatko töihin meille? Lue avoimista paikoista lisää TÄÄLTÄ.