logo
Tilaa taksi Taksinumerot Taksihinnat Taksin ennakkotilaus Taksi tekstiviestillä Tilataksi Invataksi Sote-taksi Lentokenttätaksi Taksiasemat Kela-taksi Kela-taksi Uusimaa Kela-taksi Kanta-Häme Kela-taksi Varsinais-Suomi Kela-taksi Pirkanmaa Kela-taksi Satakunta Kela-taksi Keski-Suomi Kela-taksi Pohjois-Savo Kela-taksi Lappi Kela-taksi terveydenhuolto Kela-autot Tietosuoja – Kelan korvaamat taksikuljetukset Taksi Helsinki -sovellus Palvelut Edustustaksi Ekotaksi Premium-taksipalvelu Kanta-asiakasohjelma Seniorit Taksi Helsinki Sightseeing Lasten turvaistuin Yrityksille Internet booker Taksi Helsinki -maksukortti Taxi Butler Tilapäiset taksiasemat Yrityslaskutusasiakkuus Pakettikuljetus Yritysreferenssit Taksi Helsinki Oy Asiakaspalaute Yritysesittely Yhteystiedot Avoimet työpaikat Osakkeenomistajat Taksitarkastaja Taksinkuljettajan koulutus Ajankohtaista Medialle Autoilija- ja kuljettajapalvelut Tietosuojaselosteet
fi Svenska English
Suomi Svenska English

Asiakaskokemus

Taksi Helsingille asiakaskokemus on kaikkein tärkeintä

Tärkein tehtävämme on varmistaa asiakkaillemme tarjoamiemme taksipalveluiden laatu, turvallisuus ja saatavuus. Nopeus ja helppous tarkoittavat asiakkaalle sopivinta tilaustapaa, luotettavuus ja laatu varmuutta kaikissa henkilökuljetuksissa. Aktiivisella asiakaskokemuksen laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä takaamme korkean palvelutason nyt ja jatkossa.

Lupaamme asiakkaillemme, että

  • Olemme olemassa asiakasta varten
  • Olemme asiakkaan luottamuksen arvoisia
  • Huolehdimme asiakkaamme turvallisesti perille
  • Kohtelemme kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina
  • Toimintamme on sujuvaa ja läpinäkyvää.

Taksi Helsingin asiakaskokemus

Taksi Helsinki sitoutuu toiminnassaan korkeaan laatuun, saatavuuteen ja turvallisuuteen. Seuraamme jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä ja kehitämme palvelujamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia.

Varmistamme asiakaskokemuksen korkean laadun kuljettajiemme koulutuksella, taksitarkastajiemme laadunvalvontatyöllä, systemaattisella asiakasarvioiden seurannalla, asiakaspalautteiden huolellisella käsittelyllä ja ympärivuorokautisella palvelukeskuksella. 

  • Kuljettajakoulutus on pakollinen kaikille kuljettajillemme. Kuljettajakoulutuksen keskeisenä osana ovat asiakaspalvelu ja paikallistuntemus.
  • Asiakasrajapinnassa toimivat taksitarkastajat valvovat ja varmistavat asiakaspalvelun korkean laadun joka päivä.
  • Seuraamme asiakaskokemustamme systemaattisesti muun muassa Taksi Helsinki -sovelluksen kautta saatavilla asiakasarvioilla, joita saamme liki 5000 kappaletta kuukaudessa. Arvioasteikko on 1 – 5 tähteä. Vuoden 2023 asiakaskokemuksemme keskiarvo on 4,8.

Kuljettajien palkitseminen

Palkitsemme kuljettajiamme säännöllisesti Taksi Helsinki-sovelluksen kautta saatujen asiakasarvioiden perusteella:  

  • Valitsemme ja palkitsemme vuoden parhaat kuljettajat
  • Valitsemme ja palkitsemme joka kuukausi kuukauden parhaat kuljettajat 
  • Lisäksi palkitsemme kuljettajia yksittäisten hyvien asiakaspalvelusuoritusten sekä positiivisten palautteiden perusteella.